Outfit Of The Day: Sporty Chic

La o ieșire seara, în oraș cu prietenii, am purtat acest outfit lejer și am încălțat pentru prima oară toamna aceasta wedge sneakers-ii mei de la BBup. Moda cu acești pantofi, sau adidași cu toc, cum se mai numesc în popor, a apărut în primăvară și a stârnit atât opinii pro cât și contra.

Într-adevăr, nu sunt cei mai delicați, feminini și sofisticați pantofi din lume, dar sunt foarte comozi și sunt altceva. Prima oară am văzut acest model într-o colecție Isabel Marant și mi-au plăcut la nebunie. Dar cum aceștia de mai jos sunt în jur de 700-800 $, mi-am cumpărat o variantă asemănătoare, dar muuult mai ieftină.

isabelmarant

Source

Aici aveți și câteva poze:

ImageImageImageImageImageImage

Bluză- Stradivarius

Jeans – Amisu (New Yorker)

Jachetă – Clockhouse (C&A)

Sneakers – BBup

Geantă – Bershka

Eșarfă – C&A

Cercei – Accessories Maria (pe Facebook)

Să nu vă fie teamă să purtați lucruri deosebite, unice, ieșite din comun, pentru că, vorba doamnei Monroe:

1004990_394259304035418_1360106921_n

Vă pup,

Di

4 thoughts on “Outfit Of The Day: Sporty Chic

Leave a comment