Outfit Of The Day: Fluffy

Ce faceți, fetelor? Eu am o mare problemă. Cică-i aprilie. Aproape mijlocul lui aprilie. Dar, ce să vezi? Zilele trecute, în Brașov, a nins și au fost 3 grade. Cum să porți balerini, pantofi, sandale? Cum? Parcă văd că o să ajungem în august și eu o să am cizmele la îndemână în cazul în care, cine știe, se mai trezește vreo ninsoare, că deh…așa-i la noi la munte.

În altă ordine de idei, a venit și comanda de la ZARA, pe care ați văzut-o AICI, și am zis că trebuie neapărat să scot în lume jacheta asta minunată. E foarte frumoasă și, deși la prima vedere mi s-a părut ciudățică, să zic așa, acum mi se pare că arată foarte bine pe corp, e destul de moale și pufoasă, chiar dacă are paiete aplicate, iar culoarea este superbă. Din păcate, pozele nu reflectă întru totul realitatea, pentru că aparatul meu foto s-a gândit să mă lase baltă exact când am avut cea mai mare nevoie de el, și atunci a trebuit să mă reprofilez și să folosesc telefonul.

Am vrut ca jacheta să fie piesa de rezistență a ținutei, așa că restul hainelor sunt simple, basic. În schimb, colierul este deosebit, nu-i așa? Este handmade, făcut de un bărbat chiar! Ca să nu mai zicem că bărbații sunt neîndemânatici și nepricepuți… 🙂

IMG_0137

IMG_0146

IMG_0139

IMG_0142 IMG_0150

Jachetă – ZARA

Pulover – New Yorker

Jeans – Levi’s

Cizme – Deichmann

Geantă – Bershka

Colier – handmade

signature

Leave a comment