Photo Diary #4

A venit primăvara, în sfârșit! Și ieri, de 1 martie, a fost baba mea, care a fost minunată! Însorită, călduroasă și petrecută alături de prieteni dragi! Iată că a mai trecut o săptămână și tocmai mi-am dat seama că nu am mai fost prin magazine de vreo 3 sau 4 săptămâni. Cam mult, nu-i așa? Mai ales pentru o bloggeriță de fashion. Poate reușesc săptămâna care vine 🙂

Spring is finally here! And yesterday was an amazing day, sunny, warm and spent with dear friends! So…another week is gone and I realized that last time I’ve been in a store was 3 or 4 weeks ago. Pretty much, isn’t it? Especially for a fashion blogger. Maybe I’ll go nex week, we’ll se 🙂

photo 2 (2)

Luni am purtat un pulover tare drăguț, cu o păpușă Matryoshka pe el, pe care l-am cumpărat de la New Look prin decembrie, și un colier cu flori de culoare verde mentă (cum altfel?).

Monday I wore a cute sweater with a Matryoshka doll, bought from New Look in December, and a nice necklace with mint flowers.

photo 1 (2)

Dacă e marți, e zi de 2 Broke Girls. E un serial foarte amuzant, durează doar 20 de minute și vi-l recomand din toată inima. Sunt unele episoade în care veți râde cu gura pâna la urechi!

Tuesday is 2 Broke Girls day. It’s a funny 20 minute tv show and I recommend it with all my heart. 

photo 5

Outfit of the day

photo 4 (2)

Și Nails of the week 🙂

photo 4

Un iris, floarea mea preferată, pe care l-am primit vineri

My favourite flower, received on Friday

photo 3 (2)

Outfitul pe care l-am purtat la botezul la care am fost sâmbătă

My outfit on Saturday, when I attended a christening

photo 3

Look of the day

photo 2

Mărțișor!

photo 1

Micul dejun și cafeaua de duminică dimineața

Breakfast & coffee on Sunday morning

Sper că v-a plăcut postarea și aștept părerile voastre. Vă doresc o săptămână minunata! Pupici!

I hope you enjoyed the post and I wish you an amazing week! Kisses!

signature

4 thoughts on “Photo Diary #4

  1. Pingback: Outfit Of The Day: Casual Party Outfit | The Fashion Diary by Di

Leave a Reply

