Outfit Of The Day: Cri, cri, cri toamnă…roșie

Toamna în Brașov e într-adevăr gri. Foarte gri, chiar. Și ziua de azi a fost tare mohorâtă și întunecată. Dar m-am gândit să o înveselesc, și să mă binedispun și pe mine cu o jachetă roșie de la Stradivarius și un ruj care să se asorteze cu aceasta.

Am purtat, pe lângă jachetă, o pereche de jeanși albaștri, o bluza albă/gri foarte deschis, un colier Six pe care l-am luat în perioada reducerilor cu doar 5 lei, cizmele mele preferate și o geantă foarte drăguță. Mai jos aveți și pozele…

DSCF3119

DSCF3120

DSCF3124

DSCF3123

DSCF3121

DSCF3125

DSCF3127

Jachetă – Stradivarius

Bluză – Pull & Bear

Jeans – no name

Geantă – Accessorize

Cizme – New Yorker

Colier – Six (C&A)

Eșarfă – H&M

y

Vă pup,

Di

6 thoughts on “Outfit Of The Day: Cri, cri, cri toamnă…roșie

Leave a Reply

