Top 6 sub 40 lei

Îmi place să umblu prin magazine, să-mi cumpăr tot felul de lucruri, utile sau mai puțin utile, nu contează…să-mi cumpăr ceva acolo și e de ajuns. Și îmi plac hainele. La nebunie, chiar! Și ador să stau cu orele în magazine, să probez o mulțime de lucruri, să le inspectez, să le combin, să mi le imaginez în diferite ținute…o adevărată nebunie!

shopping

Source

Dar…nu pot să dau mai mult de 60 lei pe o bluză, o fustă, un pantalon… Prețurile din magazine mi se par prea mari, nejustificate, având în vedere că în perioada reducerilor găsim, spre exemplu, un pulover redus de la 149 lei la 39 lei!!! Tocmai de aceea eu îmi cumpăr foarte rar haine în sezon, prefer să strâng mai mulți bani de două ori pe an când sunt reducerile acelea masive, adică o dată în ianuarie și o dată la sfârșitul lui august și atunci îmi iau pentru sezonul viitor. Adică iarna cumpăr pentru vară și invers.

Cu toate astea, un singur magazin din acestea de lanț mi se pare mai rezonabil, și anume H&M. Aici găsești haine începând cu 19,90 lei în orice sezon și în afara perioadelor de reducere (cei de la H&M au foarte des reduceri). Poate și din cauza asta majoritatea hainelor mele sunt de la ei, dar sincer, nu mă lasă inima să dau sute de lei pe 1-2 produse, când îmi pot lua de aici, cu aceiași bani, 4-5.

Revenind la titlul postării de azi, am ales din câteva magazine 6 articole vestimentare care au prețul sub 40 lei, un preț bun, după părerea mea, iar piesele le-am ales astfel încât să fie ușor de asortat și să le puteți include fără prea mari probleme în garderoba voastră.

1. Pulover H&M – 39,90 lei

hm39,90

Un pulover simplu, burgundy sau vișiniu, culoarea vedetă a acestui sezon, care poate fi purtat cu pantaloni, fustă, peste o rochie chiar, cu un sacou pe deasupra sau o cămașă pe dedesubt.

2. Bluză Stradivarius – 35 lei

stradi35

Culoarea îi permite să se încadreze în orice ținută dar, având în vedere forma pe care o are (fiind un oversized crop top, este destul de scurtă, ajunge puțin mai jos de talie), aș purta-o mai degrabă cu fuste sau chiar și cu pantaloni, dar cu un maieu pe dedesubt.

3. Pantaloni H&M – 39,90 lei

hm39,90c

Pe aceștia i-am ales pentru că au un imprimeu deosebit, iar raportul calitate-preț este ok. Eu i-aș purta cu o bluză crem și un cardigan portocaliu, un colier verde și o pereche de botine maro.

4. Rochie H&M – 39,90 lei

hm39,90a

Little black dress, ce pot zice mai mult de atât? Nu am văzut-o în magazin, deci nu pot spune exact ce material are sau cât de bine arată, dar prețul este imbatabil! 🙂

5. Pantaloni Bershka – 29 lei

bershka29

Cred că sunt colanți, nu pantaloni, dar arată foarte bine. Cu un pulover crem/maro/negru/gri/burgundy oversize și o pereche de biker boots am făcut o ținută chic și lejeră.

6. Fustă H&M – 39,90

hm39,90b

O fustă simpla, drăguță, într-o culoare foarte frumoasă, mov prună, pe care o putem purta atât într-un outfit de zi cât și într-unul de seară. Materialul este bun, elastic, destul de gros, potrivit pentru sezonul de toamnă-iarnă. Încă o dată, un raport calitate-preț excelent!

Sper că vă este de folos articolul și v-am dat câteva idei utile. Am încercat să aleg piese de bază, care se pot combina în diferite moduri, care sunt destul de ușor de asortat și pe care eu le-aș cumpăra fără să stau pe gânduri!

Vă pup,

Di

PS: Nu uitați de rubrica Shop My Closet!

2 thoughts on “Top 6 sub 40 lei

  1. Pingback: Haul & Promenada Mall | The Fashion Diary by Di

  2. Pingback: Outfit Of The Day: Hello | The Fashion Diary by Di

Leave a Reply

