Outfit Of The Day: Paint it Black

Nu sunt eu o mare fană a rock-ului, dar The Rolling Stones mi-au intrat la suflet de acum 7 ani de când au concertat în România! A fost cel mai impresionant, grandios si impozant eveniment la care am participat vreodată și sincer vă zic, am avut pielea de găină pe tot parcursul lui 🙂 Melodia care mi-a rămas în minte de atunci și care îmi place la nebunie este Paint it Black. De aici și titlul postării de azi…

I’m not a big fan of rock, but I love The Rolling Stones since 2007, when they had a concert in Romania! It was the most amazing and impressive event I attended in my life! My favourite song is Paint it Black, which inspired me to name this post like this.

Pentru că nu am fost destul de inspirată să-mi cumpăr un tricou cu sigla lor faimoasă atunci când a fost concertul, am tot căutat prin magazine ceva asemănător în anii următori. Nici nu știți cât de fericită am fost când, acum vreo 2 ani, l-am găsit pe acesta la Pull&Bear! Din păcate, fericirea mi-a pierit când am văzut prețul: 89 lei. Whaaat!? E un tricou, oameni buni… În fine, l-am urmărit și l-am păzit, iar în momentul în care l-au băgat la reduceri, al meu a fost! 39 lei! Așa mai merge 🙂

Because when I was at the concert, I didn’t managed to buy one of their t-shirts, in the next years I searched something similar in stores. And finally I found it, 2 years ago, at Pull&Bear! The happiest day of my life until I heard the price: 89 lei (aprox 30$). Whaaat?! It’s a t-shirt, people…Anyway, I kept an eye on it and when it was on sales, I bought it immediately with 39 lei (13$). 

DSCF3413

DSCF3411

DSCF3423

DSCF3416 DSCF3424 DSCF3425 DSCF3433

Tricou/T-shirt – The Rolling Stones by Pull&Bear

Fustă/Skirt – H&M

Cardigan – Stradivarius

Jachetă/Jacket – Stradivarius

Cizme/Boots – Stradivarius

Geantă/Bag – Pull&Bear

Colier/Necklace – Stradivarius

Ce părere aveți despre outfit? Voi în ce combinație ați fi purtat tricoul? Aștept părerile voastre! Vă pup!

What do you think about this outfit? In which way would you wear this t-shirt? Kisses!

signature

 

2 thoughts on “Outfit Of The Day: Paint it Black

Leave a Reply

