Photo Diary #2

A mai trecut o săptămână…am impresia că s-a comprimat timpul sau s-a întâmplat ceva dubios, aș mai avea nevoie de vreo 2-3 ore în fiecare zi ca să pot face tot ce îmi propun. Dar pentru că nu am acele ore în plus, programul meu de luni până joi a fost: trezit, mers la muncă, venit acasă, mâncat (asta explică faptul că cele mai multe poze sunt cu mâncare) și dormit. Noroc cu weekend-ul că am mai făcut și altceva, căci altfel ar fi fost o săptămână deprimantă răăăăăău!

Another week has gone and I feel that I need 2-3 more hours daily to do everything I wanna do. But because I don’t have those hours, my schedule this week was: waking up, going to work, coming home, eating (that explains that most of my photos are with food) and sleeping. 

photo 2

Luni seara, când am ajuns acasă, am savurat o cană cu ceai bio și am profitat de ocazie să le fac o poză cerceilor mei preferați 🙂

Monday, when I arrived home, I had a delicious cup of bio tea and I wanted to show you my favourite pair of earrings 

photo 2 (2)

Noua mea cană de cafea de la Ikea

My new coffee mug from Ikea

photo 3

Cină formată dintr-o salată delicioasă cu spanac, prosciutto, șuncă, nuci, măr, crutoane și dressing de gorgonzola și blue cheese

My dinner: salad with baby spinach, prosciutto, ham, nuts, apple, gorgonzola and blue cheese..yummy!

photo 1

Declarația de dragoste pentru iubitul meu de Valentine’s Day

The love statement for my boyfriend on Valentine’s Day

photo 4 photo 1 (2)

Iar el m-a surprins cu un aranjament superb de flori și niște cupcakes delicioase

And he surprised me with flowers and cupcakes

nymphomaniac_II_poster_movie

Și seara am mers la film, la Nymphomaniac partea a II-a. Ce să zic…interesant, dar nu este printre preferatele mele

And in the evening we went at Nymphomaniac II…interesting, but definitely not my favourite

photo 5

Micul dejun de sâmbătă a fost puțin mai tradițional, cu ou, spanac, roșii, telemea și drob 🙂

Traditional breakfast on Saturday morning

photo 3 (2)

Căpșuni și banane trase în ciocolată…MI-NU-NA-TE!

Strawberries and bananas with chocolate…AMAZING!

photo 5 (2)

Sâmbătă seara au venit niște prieteni la noi și ne-am delectat cu Lava Cake cu inghețată și sos de căpșuni

Some friends came at our home on Saturday night and we ate Lava Cake with ice cream and strawberry sauce

photo

Plimbarea de duminică în Poiana Brașov

Sunday trip

photo 4 (2)

În sfârșit o zi caldă și însorită! Se apropie primăvara, yeeey!

Finally a warm and sunny day! The spring is coming, yeey!

signature

4 thoughts on “Photo Diary #2

Leave a Reply

