Photo Diary #1

[RO] Bună, fetelor! Aceasta este prima mea postare de tip Photo Diary, echivalentul lui InstaLife, InstaSunday, Week in photos, Photos of the week ș.a.m.d. Mie, una, îmi plac foarte mult aceste postări, mi se pare interesante și câteodată, inspiratoare. Așadar, să vă arăt săptămâna mea în imagini.

[EN] Hello, girls! This is my very first Photo Diary post, something like InstaLife, InstaSunday, Week in photos, Photos of the week and so on. I like very much this kind of posts, I find them interesting and, sometimes, inspiring. So, let me show you my week in photos.

 photo

Luni mi-am început ziua cu un mic dejun sănătos: banane și căpșuni, alături de o cană mare de cafea cu lapte

Healthy breakfast on Monday

photo 5

Două perechi de cercei și un colier au costat 15 lei. Super promoție la Six (C&A), toate bijuteriile sunt 5 lei.

Nice jewellery for only 5$

photo 4 (2)

Outfit of the Day on Tuesday

photo 3 (2)

Să vă zic o rețetă rapidă și delicioasă de înghețată: 2 banane, 2 linguri de lapte și 2 lingurițe de cacao. Toate băgate în blender și apoi la congelator pentru câteva ore. Yummy!

Let me tell you a quick and delicious ice cream recipe: 2 bananas, 2 spoons of milk and 2 teaspoons of Nesquik. You put all of this in a blender and after, in the freezer for a couple of hours. Yummy!

photo 4

Dacă e miercuri, e ziua Pretty Little Liars. Serialul meu preferat, cu toate că e destul de…tras de păr

On Wednesday, I watch Pretty Little Liars, my favourite tv show

photo 1 (2)

@ H&M

photo 2 (2)

La H&M în această lună au o promoție destul de bună: la 100 de lei cheltuiți, aveți 20 de lei reducere

photo 3

Outfit of the day on Friday

her

Weekendul acesta am văzut filmul Her. O idee interesantă și o poveste de dragoste foarte neobișnuită

This weekend I saw Her. An interesting idea and a very unusal love story

photo 1

Un tiramisu delicios făcut de iubitul meu 🙂

A delicious tiramisu made by my boyfriend

life

Viața ne surprinde câteodată și cu momente nefericite. Ar trebui să apreciem mai mult ce avem și să ne bucurăm de fiecare clipă a vieții noastre.

photo 2

Look of the day

[RO] Aștept părerile voastre legate de postare, să-mi spuneți dacă vă place sau nu, dacă vi se pare interesantă și dacă să continui și săptămâna viitoare. O săptămână minunată vă doresc!

[EN] Please tell me your opinion about this post, if you like it, if you find it interesting and if you want me to do another one next week. Have a wonderful week!

signature

Leave a Reply

