Câte ceva despre bijuteriile handmade + Concurs

Ziceți-mi o femeie căreia să nu-i placă bijuteriile. Una, atât. Hmm…nu există, de asta nu găsiți niciuna! Eu recunosc, îmi plac la nebunie, iar mai nou, cu cât mai mari, mai colorate și mai neobișnuite, cu atât mai bine. Dar cele mai frumoase mi se par cele handmade, pentru că aduc cu ele pasiunea, sentimentele și poate chiar trăirile persoanei care le-a creat.

Primele mele accesorii handmade le-am cumpărat acum vreo 2 ani de la Luana Bijoux, sau Ioana Mocanu, o fată foarte drăguță din Galați. De atunci, am colaborat foarte bine cu ea: eu comandam ceva, ea îmi trimitea pachetul în cel mai scurt timp, eu eram super încântată de bijuterii, iar ea era super încântată că are încă o clientă fericită. Simplu ca bună ziua, nu?

Mai jos sunt minunățiile pe care le-am cumpărat de-a lungul timpului de la ea (mai este și un set de brățări pe care, din păcate, am uitat să-l pozez):

DSCF3307

Pentru a transmite mai departe această încântare a noastră, ne-am hotărât să organizăm împreună un concurs pentru voi, cititoarele mele și clientele ei, ce are drept premiu un colier superb! Dar mai întâi, am realizat un mini-interviu cu Ioana, ca să aflăm câteva lucruri despre această pasiune a ei.

D: De cât timp ai început să creezi bijuterii și ce înseamnă pentru tine acest lucru?

I: În vară se împlinesc 3 ani de când am început să lucrez bijuterii. Nu-mi vine să cred cât de repede a trecut timpul!  🙂 La început era doar un hobby dar între timp s-a transformat în mult mai mult de atât. Ceea ce fac este foarte important pentru mine și îmi ocupă cea mai mare parte a timpului. Mi-ar plăcea să continui să fac asta și peste ani pentru că este ceea ce mă reprezintă.

D: Care este bijuteria ta preferată dintre cele pe care le-ai creat?

I: Nu pot alege o bijuterie pentru că fiecare reprezintă o stare de-a mea, o idee venită în acele minute în care te fură somnul, și tot așa… Toate sunt speciale, și devin și mai frumoase pentru mine atunci când îmi văd clientele purtându-le.

D: Poți să descrii în câteva cuvinte nijuteria perfectă?

I: Nu există bijuteria perfectă, exista bijuterii perfecte 🙂 Și aici sunt câteva exemple:

1 2 3

D: Cu ce ținută ai purta colierul pe care îl oferim cadou?

I: Cel mai bine ar fi să exemplific prin poze, nu-i așa?

a b c

Cum vă spuneam, mai devreme, v-am pregătit un concurs. Ce trebuie să faceți? Este simplu!

1. Dați Like (Îmi place) paginii The Fashion Diary by Di, care este AICI

2. Dați Like (Îmi place) paginii Luana Bijoux Pagină Oficială, care este AICI

3. Dați Share (Distribuie) PUBLIC pozei cu concursul, pe care o găsiți AICI

4. Lăsați un comentariu cu “particip” la poza cu concursul, de AICI

Concursul se desfășoară în perioada 05.02-18.02, iar câștigătoarea va fi aleasă cu ajutorul site-ului random.org

1452071_495821080516679_1325783527_n (1)

Sper că v-a plăcut postarea, sper că vă place colierul pe care vrem să vi-l oferim și sper să vă înscrieți la concurs!

Vă pup,

Di

6 thoughts on “Câte ceva despre bijuteriile handmade + Concurs

  1. De foarte mult timp incerc sa pun mana pe un colier de la Ioana,insa,din multe motive,nu am reusit pana acum. Asa ca,m-am inscris la concurs,cu tot dragul si…astept sa vad cum stau cu norocul luna asta.:-)
    Si,apropo,este foarte dragut interviul. Scurt si la obiect.

Leave a Reply

