Outfit Of The Day: Mint animal print

Wow…long time no see! Dar nu-i nimic, mai bine mai târziu decât niciodată! A trecut mai bine de o luna de când nu am mai scris aici…a fost perioada de leneveală de după sărbători, am avut un program încărcat la muncă, acum sunt în sesiune, iar toate astea m-au făcut să nu mai am timp pentru blog și nici aceeași tragere de inimă să mă ocup de el. Chiar m-am gândit să renunț la el, dar o prietenă dragă mi-a adus aminte că sunt oameni care îl citesc, îl urmăresc și m-a făcut să-mi dau seama ce plăcere mare am atunci când postez ceva aici.

Revenind la oile  hainele noastre, astăzi vremea a fost mai blândă în Brașov, în jurul prânzului a ieșit soarele și am profitat de ocazie să port ceva mai colorat. Așa că am pus mâna pe o pereche de pantaloni mai fistichii, de culoare verde mentă și care au și animal print pe deasupra, pe care i-am îmbrăcat alături de o bluză roz și un cardigan alb. M-am încălțat cu niște botine foarte comode și călduroase, cea mai noua achiziție în materie de încălțăminte. La Deichmann au o super promoție: cumperi o pereche, iar a doua e la jumătate de preț, sau cumperi două perechi, iar a treia este gratis. N-am putut să o ratez, bineînțeles, și am cumpărat, împreună cu mama, trei perechi la 220 lei. Păi asta chiar e o ofertă de nerefuzat, nu-i așa?

DSCF3293 DSCF3294 DSCF3297 DSCF3301 DSCF3304 DSCF3305 DSCF3306

 

Bluză – Stradivarius

Cardigan – Bershka

Pantaloni – New Yorker

Botine – Deichmann

Palton – Stradivarius

Geantă – Bershka

Colier – no name

Vă pup și sper sa ne “vedem” în curând!

Cu drag,

Di

13 thoughts on “Outfit Of The Day: Mint animal print

Leave a Reply

