Outfit from day to night

De multe ori se întâmplă ca după școală sau serviciu să fim nevoite să mergem în altă parte, să ieșim în oraș, sau să mergem la vreo petrecere și de ce cele mai multe ori se întâmplă să nu avem timpul necesar de a ne pregăti cum trebuie. M-am confruntat și eu cu această problemă zilele trecute când, după ce am ieșit de la muncă, am mers la ziua fetiței unor prieteni.

De dimineață m-am îmbrăcat cu o fustă verde și un pulover pufos cu o păpușă Matrioska pe el. M-am încălțat cu o pereche de ghete din piele întoarsă, cu ținte, iar la gât am purtat o eșarfă.

2 DSCF3147

Seara, în schimb, am înlocuit ghetele cu niște cizme cu toc, eșarfa cu un colier, iar luciul de buze din timpul zilei cu un ruj roșu aprins.

1 DSCF3155

Ideea este că putem foarte ușor, doar prin a schimba câteva elemente, să ne transformăm outfitul dintr-unul de zi într-unul de seară. Detaliile chiar fac diferența!

DSCF3162

Pulover – New Look

Fustă – H&M

Ghete – Stradivarius / Cizme – BSB

Eșarfă – no name / Colier – H&M

Vă pup,

Di

One thought on “Outfit from day to night

Leave a Reply

