Outfit Of The Day: 2nd Day of Christmas

Crăciunul e sărbătoarea mea preferată, asta e clar! Ador să împodobesc bradul, să cumpăr cadouri, să mă îmbrac frumos, să ascult colinde, să văd o mulțime de filme, să văd orașul cum prinde viață (Brașovul e un oraș extreeem de liniștit)!

Anul acesta am petrecut alături de familie, la noi acasă, într-o atmosferă caldă și primitoare, cu mâncare delicioasă și multe cadouri frumoase. Am făcut tot posibilul să fiu o gazdă bună, lumea să se simtă bine și, cred eu, chiar am reușit, lucru de care sunt foarte mulțumită!

Revenind la oile hainele noastre, acesta este outfitul pe care l-am purtat azi, în a doua zi de Crăciun, și anume o rochie vișinie, peste care am avut vesta de blană pe care ați mai văzut-o aici, iar în picioare am purtat o pereche de ghete foarte comode.

DSCF3122

DSCF3109 DSCF3119 DSCF3111 DSCF3120 DSCF3117 DSCF3125 DSCF3115 DSCF3123

Rochie – Mango

Vestă – no name

Ghete – Stone Creek

Geantă – Bershka

Colier – Stradivarius

Vă pup cu drag,

Di

Leave a Reply

