Wishlist

Sau cu alte cuvinte ce-mi doresc eu mult, mult, mult de tot! Lucruri pe care am pus ochii de mai mult timp sau unele pe care le-am văzut de curând, dar la care mi-a rămas gândul și pe care trebuie să le am, mai devreme sau mai târziu 🙂

În primul rând, am nevoie de o geantă neagră, încăpătoare. Aici oscilez între 2 modele diferite, dar cum sunt eu foarte nehotărâtă din fire, mi-e greu să aleg una din ele.

 8905013035038

Geantă Accessorize 

bag

Geantă H&M

 

Lângă o geantă frumoasă se asortează perfect o pereche nouă de cizme, nu-i așa? Am pus ochii pe acestea, de la Stradivarius, cu toc, care sunt foarte chic și par foarte comode.

9234241040_2_4_3

 

Cizme Stradivarius

Am nevoie și de un cardigan alb/crem, care să fie ușor de asortat și pe care să-l pot purta în diferite ocazii și la diferite ținute. De asemenea, o bluză cu spatele gol de la Stradivarius mi-a făcut cu ochiul de când am văzut-o prima oară.

1541446961_1_1_3

Cardigan Bershka

6982461001_1_1_3

Bluză Stradivarius

Pentru că imediat mi se termină parfumul pe care îl folosesc acum, și anume Fame – Lady Gaga, pe wishlist-ul meu și-a făcut loc parfumul meu preferat: Lolita Lempicka – The First Fragrance.

20120727141342_330x400

Bineînțeles că nu mă pot abține și vreau ceva și pentru casă. La Zara Home au cele mai frumoase decorațiuni, după părerea mea, iar ramele lor sunt absolut superbe! Mai ales cele albe, cu modele care mai de care mai deosebite.

8509045250_1_1_3

Ramă foto Zara Home

Acestea sunt lucrurile pe care mi-am propus să mi le cumpăr în viitorul apropiat. Dacă o să reușesc sau nu, asta nu știu. Dar știu că se poate inspira și Moș Crăciun de aici când va hotărî ce cadou să-mi aducă, mai ales că am fost foarte cuminte anul acesta 🙂

Vă pup cu drag,

Di

Leave a Reply

