New in my closet

În timp ce beau cafeaua (întârziată) de duminică dimineața, vreau să vă arăt ce a mai apărut în dulapul meu în ultima vreme. Din tot ce vedeți mai jos, doar 2 lucruri sunt nou-nouțe, și anume un colier și cureaua, restul sunt fie cumpărate din dulapul altei bloggerițe, Pepa de la The Rubber Doll, fie sunt SH, cumpărate de la o cunoștiință.

Așadar, de la Pepa mi-am luat puloverul oversize, roz pudrat cu o inimă mare pe piept AX Paris, botinele cu toc și geanta corai, care în poză a ieșit roz. Pentru că ea e o drăguță, mi-a făcut cadou colierul cu pietre negre și chiar m-a nimerit la fix, pentru că nu aveam niciun colier negru.

De la H&M mi-am cumpărat cureaua cu placa aceea din metal, o curea elastică, lată, care are rolul de a-mi evidenția talia foarte bine.

De la Jewellery Box, de pe Facebook, am colierul cu pietre albe, colier pe care am pus ochii de foarte mult timp și care, în sfârșit, e al meu!

În final, restul hainelor, adică rochia roșie, rochia maro cu negru și cămașa negru cu alb, le-am luat de la o prietenă. Ce m-a încântat mult este faptul că sunt de la Top Shop și George, firme care nu se găsesc la noi în țară, drept urmare sunt slabe șanse să mai fie vreo fată în oraș care să aibe aceste articole. 😀

DSCF3627

DSCF3635 DSCF3634 DSCF3633

DSCF3629 DSCF3632 DSCF3630

DSCF3626 DSCF3637 DSCF3636

Și pentru că nu m-am putut abține să nu iau și ceva pentru casă, am luat această cutie pentru biscuiți, fursecuri, prăjiturele etc., care se potrivește perfect în sufrageria noastră.

DSCF3638 DSCF3639

Sper că vă place tot ce mi-am cumpărat, pentru că eu sunt foarte mulțumită de achizițiile mele!

Vă pup,

Di

4 thoughts on “New in my closet

Leave a Reply

