Outfit Of The Night: Casual Party Look

Pentru că se întunecase afară când am plecat de acasă, a trebuit să fac poze înăuntru, dar nu-i nimic, mai bine așa decât deloc, nu? Pentru o petrecere restrânsă, între prieteni, într-o locație nu foarte pretențioasă, am ales să mă îmbrac cu o rochie neagră, peste care am pus un cardigan gri, un colier cu pietre și o pereche de cizme înalte, fără toc.

DSCF3589

DSCF3596

DSCF3590

DSCF3591

Fața mea de sictirită 😀

DSCF3598 DSCF3601

Rochie – Bershka

Cardigan – no name

Cizme – Bershka

Colier – H&M

Palton – no name (cumpărat din Grecia)

Geantă – Accessorize

Vă pup,

Di

One thought on “Outfit Of The Night: Casual Party Look

  1. Pingback: How to wear: The Black Dress/ Cum să purtăm: Rochia neagră | The Fashion Diary by Di

Leave a Reply

