Outfit Of The Day: Snow & Cotton Candy

O să ziceți “ok, snow înțelegem de ce e în titlu, dar cotton candy ce treabă are?”. Păi vă zic eu! Puloverul ăsta arată ca o grămadă mare de vată de zahăr, și e pufos și călduros și e de la H&M…e puloverul perfect pentru iarnă. Iar cum temperaturile scăzute s-au așternut peste Brașov, am profitat de ocazie și l-am scos de la naftalină. Și bine am făcut, pentru că nu mi-a fost frig, cu toate că în seara asta termometrul arăta 0 grade.

DSCF3569

DSCF3576 DSCF3573  DSCF3580 DSCF3584 DSCF3567.jpg

Pulover – H&M

Pantaloni – ZARA

Palton – Stradivarius

Cizme – Bershka (din piele și îmblănite, cumpărate la reduceri în vară cu doar 119 lei!)

Geantă – Doca

Curea – Bershka

Colier – Luana Bijoux (pe Facebook)

Vă pup,

Di

One thought on “Outfit Of The Day: Snow & Cotton Candy

Leave a Reply

