Outfit Of The Day: Lazy Sunday

Astăzi am profitat de soarele care a stat pe cer preț de câteva ore și de ultimele momente de căldură din anul acesta, cel mai probabil. De mâine se anunță frig și ninsoare aici, în Brașov, dar nu-i nimic…vine iarna și, odată cu ea, și Crăciunul, sărbătoarea mea prefarată!

Am purtat o ținută lejeră și confortabilă, formată dintr-un pulover lung, o pereche de colanți negri și o vestă de piele, outfit care mi-a permis să mă mișc foarte ușor, să mă joc cu cățelul meu și să mă bucur de o duminică liniștită.

DSCF3547

DSCF3548 DSCF3550 DSCF3543 DSCF3545 DSCF3550a DSCF3552 DSCF3557 DSCF3553

Pulover – no name (din Grecia)

Colanți – no name

Vestă – Stradivarius

Cizme – Amisu (New Yorker)

Geantă – Stradivarius

Colier – Bershka

Vă pup,

Di

Leave a Reply

