Outfit Of The Day: When denim meets the Hunger Games

Zilele trecute vă arătam AICI cum putem purta cămașa din denim în diferite ocazii, iar azi vreau să vă arăt ținuta pe care am purtat-o ieri, asemănătoare cu una dintre cele prezentate în articolul menționat mai sus.

Într-o zi destul de plină, în care am avut un examen, am avut de umblat prin oraș și mai pe seară am fost la o întâlnire romantică cu prietenul meu la film, am ales să îmbrac cămașa mea preferată de blugi (și singura, de altfel :)), o fustă cu un imprimeu aztec, pe care am dat fix 19 lei în perioada reducerilor și un pulover negru, care să mai liniștească avalanșa de culori de pe fustă. De data aceasta, am accesorizat ținuta cu o pereche de cercei simpli, albi, o geantă destul de încăpătoare, pentru că am cărat o mulțime de lucruri după mine, și o pereche de ghete cu ținte, din piele întoarsă, drăguțe și foarte comode.

DSCF3512

DSCF3518

DSCF3513 DSCF3514

DSCF3515 DSCF3516

Cămașă – Stradivarius

Fustă – Bershka

Pulover – Pull and Bear

Ghete – Stradivarius

Geantă – Meli Melo

Trench – Clockhouse

Cum vă spuneam, am fost aseară la film. La cel mai fain film pe care l-am văzut în ultima perioadă, și anume The Hunger Games: Catching Fire sau Jocurile Foamei: Sfidarea. Este al doilea film din trilogia The Hunger Games, și este  mult mai bun decât primul. Oricum, trebuie să vedeți și prima parte ca să îl înțelegeți pe acesta, dar vă asigur că o să vă placă ambele filme!

Îmi aduc aminte că văzusem trailerul primei părți acum vreun an și ceva și chiar nu mă tenta deloc să mă uit la el. Mi se părea ciudat și dubios și, cu toate că multă lume îl lăuda, nu prea m-a interesat. Până când, într-o seară, chiar ne plistiseam foarte tare și am decis, într-un final, să vedem și acest film. Ei, până acolo mi-a fost! Mi-a plăcut atât de mult încât a doua zi mi-am descărcat toate cele 3 cărți pe tabletă, le-am devorat în câteva zile și, de atunci, am așteptat ca disperata să apară al doilea film al trilogiei.

Vă spun foarte sincer, chiar merită să vedeți aceste filme și vă recomand să citiți și cărțile, iar ceea ce îmi place și mai mult, este faptul că filmele urmează în proporție de 90-95% cărțile, drept urmare durează în jur de 2h30 fiecare.

Sper că v-a plăcut outfitul meu de ieri și…mergeți la film! E super!

Vă pup,

Di

Leave a Reply

