Outfit Of The Day…uhm…Night

Acesta este un outfit pe care l-am purtat sâmbătă seara când am fost la film, la Escape Plan. Un film tare fain, cu Stallone și Schwarzenegger, despre închisori și cum să evadezi din ele. Pentru că se făcuse deja întuneric când m-am îmbrăcat și m-am pregătit de plecare, nu am reușit să fac pozele afară, la lumina zilei, așa că le-am făcut în casă. Nu sunt ele cele mai reușite fotografii, dar sunt acceptabile și chiar am vrut să vă arăt această ținută.

Am purtat o pereche de colanți cu un imprimeu destul de drăguț și interesant, o bluză mai lunguță, albă, iar pe deasupra am avut o jachetă de blugi (încă era cald afară…acum trebuie să mă înfofolesc cu paltoane groase și eșarfe infinite în jurul gâtului). M-am încălțat cu o pereche de botine cu tocul gros, mi-am luat geanta verde mentă și colierul care să se asorteze și să completeze ținuta, și asta a fost tot!

DSCF3493 DSCF3496 DSCF3498 DSCF3502 DSCF3504 DSCF3507

 

Bluză – H&M

Colanți – Stradivarius ( îi găsiți AICI)

Jachetă – Bershka

Botine – H&M (le găsiți AICI)

Geantă – Accessorize

Colier – MOA

Inel Love – Bershka

Vă pup,

Di

2 thoughts on “Outfit Of The Day…uhm…Night

Leave a Reply

