De ce iubesc eu H&M?

H&M este magazinul meu preferat fără doar și poate. Este locul în care mi-am pierdut muuuulte ore din viață și locul care mă relaxează foarte mult. Este locul în care am cheltuit cei mai mulți bani și brandul de la care am cele mai multe haine. Dar de ce? De ce îmi place atât de mult? De ce iubesc eu H&M?

Pentru că aici găsesc cel mai bun raport calitate-preț. V-am mai spus mai demult că mi se pare absurd să dai 100 și ceva de lei pe o bluză, sau 3-400 sute lei pe o jachetă. E mult prea mult, având în vedere care e salariul mediu în România. Așa că H&M mi se pare magazinul perfect, din acest punct de vedere. Aici găsim tot felul de haine, pentru toate gusturile: office și elegante (gama Trend), casual (gamele Divided, & Denim și LOGG), mărimi mari (H&M +) sau haine pentru gravide (MAMA). Prețurile sunt undeva între 19,90 lei și 499 lei, deci pentru toate portofelele, iar în perioada reducerilor, găsiți articole și cu 10 lei.

Prima oară am intrat într-un magazin H&M în 2004, cred, în Germania și am fost foarte impresionată de ce am văzut acolo. O mulțime de haine frumoase, accesorii, pantofi, genți…Raiul pe pământ! În România, și mai cu seamă în Brașov, nu găseam astfel de haine și nici o atitudine atât de amabilă a vânzătoarelor. Ulterior, am aflat că se deschisese și în București dar, deh…cum puteam să ajung acolo? Și, într-un final disperat, s-a deschis și în Brașov acum vreo 2 ani. De atunci, cred că sunt cea mai fidelă clientă a lor! La un moment dat, lucram chiar pe lângă mall și, în fiecare zi după muncă, mergeam la H&M. Ca să vă dați seama cât de disperată sunt!!

Mai jos vreau să vă arăt câteva imagini din diferite magazine H&M din lume.

H-M-Home-by-Uxus-Stockholm

H&M Home din Stockholm

HM-store-Estudio-Mariscal-Barcelona-02

H&M din Barcelona

H&M Las Vegas

H&M din Las Vegas

HM-Beach-Pop-up-Store-02

Magazin H&M pe plajă 🙂

Photo source

Am făcut câteva ținute compuse numai din haine și accesorii H&M, ca să vă arăt că puteți să vă îmbrăcați doar de la acest magazin. Din păcate, nu am decât o pereche de pantofi de aici, și anume botinele negre pe care le veți vedea în toate pozele, deoarece nu sunt prea mulțumită de încălțămintea lor, mi se pare că nu au calapodul prea bun.

 DSCF3476 DSCF3477 DSCF3478 DSCF3479 DSCF3481 DSCF3485 DSCF3487 DSCF3488DSCF3475

Puteți da click pe fiecare poză ca să le vedeți la dimensiuni mai mari.

Sper că v-a plăcut postarea și vreau să vă reamintesc de CONCURS! Click AICI pentru mai multe informații!

Vă pup,

Di

PS: H&M e pe locul 23 în topul celor mai bune companii din lume. E ceva, nu?

2 thoughts on “De ce iubesc eu H&M?

Leave a Reply

