Favoritele lunii octombrie

Luna octombrie parcă a fost pusă pe fast forward pentru că nu pot să-mi dau seama cât de repede a trecut timpul! Imediat se împlinește o lună de când am făcut acest blog și, cu toate astea, am impresia că am început să scriu aici ieri dimineață. Apropo de treaba asta, am descoperit că am câteva cititoare fidele (lucru tare bun, pentru că asta înseamnă că nu scriu doar pentru mine :)) și m-am gândit să le recompensez printr-un concurs. Deci fiți pe fază, fetelor!

Să vă arăt în continuare favoritele lunii…

1. Fashion

DSCF3434

Cel mai purtat obiect vestimentar în octombrie a fost acest sacou de la Bershka. Fiind negru, se potrivește cu absolut orice culoare, iar pentru că a fost foarte cald aproape toată luna și nu prea a fost vreme de geacă/palton/trench etc., acesta a fost alegerea perfectă. Un alt plus al lui este că l-am cumpărat anul trecut cu doar…PAM PAM PAM 49 lei!!! La reduceri, bineînțeles. Găsiți ceva asemănător AICI.

DSCF3436

Cea mai purtată (și iubită) geantă a lunii trecute a fost aceasta de mai sus, de la Accessorize. Ea în realitate arată cam AȘA, dar aparatul meu a dat greș de data asta. Și pe aceasta am luat-o la jumătate de preț, în jur de 90-100 lei, cu ajutorul unui voucher de reduceri de la Groupon (cam de 2 ori pe an apar vouchere pe groupon.ro, care costă 9 lei și reprezintă o reducere de 50% la produsele din colecția actuală de la Accessorize, ceea ce mi se pare o super afacere, având în vedere ce prețuri mari au produsele de acolo).

2. Lifestyle

whitecollar

Source

În sfârșit au apărut episoade noi din serialele mele preferate! E o chestie ciudată la seriale…mi se par nocive, chiar te fac să devii dependent de ele, cel puțin în cazul meu au reușit. Dar cel mai mult m-am bucurat de White Collar, mi se pare un super serial (acțiunea se petrece în New York, personajul principal este foarte drăguț, un infractor care colaborează cu FBI, nota pe imdb este 8,1…ce vreți mai mult?).

Melodia preferată a lunii : Adam Lambert – Whataya want for me

DSCF3441

Obiectul de decor preferat este acest suport de lumânare în formă de bufniță de la H&M Home. Mi se pare simpatic și luminează foarte frumos, iar prețul a fost unul destul de ok: 29,90 lei.

3. Beauty

DSCF3440

Așa cum vă spuneam mai demult, nu prea obișnuiesc să mă machiez, dar de curând mi-am cumpărat acest BB Cream de la Nivea și sunt foarte mulțumită de el. Nu prea mă pricep eu în acest domeniu, dar având în vedere că-mi place mult cum arată fața mea dupa ce folosesc acest BB Cream, consider că este un produs bun. Dacă vreți să-l cumpărați, îl găsiți la Carrefour sau la DM, iar prețul este în jur 25 lei, dar aveți grijă la nuanță. Eu am tenul mai închis la culoare și mi se potrivește cel Light.

4. Love

DSCF3418

Pe cât de frumos arată aceste cupcakes, pe atât de bune și delicioase sunt! Și mi s-au părut perfecte pentru un movie night cu prietenii, ca să mai înlocuim tradiționalul popcorn. Pentru fetele din Brașov, găsiți aceste minunății la Happy Cake, pe str. Lungă, unde veți fi întâmpinate de o fată foarte drăguță și amabilă, pe nume Vio.

Acestea au fost favoritele lunii ce tocmai a trecut. Sper că v-a plăcut postarea și nu uitați: SE APROPIE UN CONCURS!

Vă pup,

Di

4 thoughts on “Favoritele lunii octombrie

Leave a Reply

