Outfit Of The Day: Hello

Scriu această postare între două priviri aruncate către tv și câteva încurajări/comentarii răutăcioase (ca să nu zic înjurături :)) pentru că mă uit la meci. Pentru cele/cei ce nu știau, eu sunt o mare fană a fotbalului și a echipei Rapid București, iar acum am ocazia să văd, după câteva luni, un meci al echipei mele favorite în prime time pe Pro Tv. Ce dor mi-a fost…

Dar să revenim la oile noastre. Hmm…de ce am pus titlul ăsta? Pentru că azi dimineață am descoperit o melodie care îmi place mult, și anume: Horia Brenciu – Hello

Outfitul pe care l-am purtat azi este format dintr-o bluză neagră, simplă și o fustă cu un imprimeu tare drăguț, același model pe care vi l-am arătat și AICI. În loc de geaca de piele, pe care am purtat-o de enșpe mii de ori, am preferat să-mi iau pe deasupra un poncho galben muștar, foarte chic și foarte călduros, care a întors multe priviri pe stradă.

DSCF3401

DSCF3393

DSCF3394 DSCF3395 DSCF3396

DSCF3400

Bluză – Pull&Bear

Fustă – H&M

Poncho – no name (din Grecia)

Geantă – Doca (din Grecia)

Colier – Stradivarius

Cizme – Amisu (New Yorker)

Ochelari – Ray Ban

DSCF3406

   DSCF3407

Bonus: O poză cu Andrea, o prietenă foarte dragă mie, cu care am ieșit azi la cafea ❤

Vă pup,

Di

2 thoughts on “Outfit Of The Day: Hello

Leave a Reply

