Outfit Of The Day: Black, brown & grey

Astăzi a fost încă o zi călduroasă și frumoasă de toamnă în Brașov, dar nu mă plâng…e mai bine așa decât să fie frig și înnorat și să fie nevoie să mă îmbrac cu șuba de iarnă.

Piesa de rezistență, să zic așa, a acestei ținute este colierul. Una bucată colier frumos, nou, negru, pe care mi l-am dorit de mult timp, de la Stradivarius. În jurul lui am construit outfitul care este format dintr-o bluză albă, o pereche de colanți cu imprimeu geometric și un sacou pe lângă care am adăgat niște ghete din piele întoarsă cu ținte și o geantă încăpătoare și utilă pentru zilele în care am multe lucruri de cărat după mine (mai nou, am adăugat în geantă și aparatul foto pentru că deh…nu se știe niciodată când am nevoie de el :)).

DSCF3346

DSCF3353 DSCF3352 DSCF3351 DSCF3348

DSCF3350

Bluză -H&M

Sacou – Bershka

Colanți – Glow

Ghete – Stradivarius

Colier – Stradivarius

Geantă – Accessorize

Sper că vă place ținuta și nu uitați de Shop My Closet!

Vă pup,

Di

Leave a Reply

