Outfit Of The Day: Bright Saturday

Astăzi a fost o zi foarte, foarte călduroasă în Brașov și am profitat de acest lucru ca să port pentru prima oară această bluză din voal, tare drăguță și comodă și, cel mai probabil, pentru ultima oară în acest an balerini.

Am ales pentru azi o pereche de jeanși indigo, o bluză din voal roz cu niște aplicații din dantelă pe piept și un sacou negru. Am adăugat un inel, o pereche de balerini/mocasini și o geantă și gata ținuta! Spre seară, când s-a mai răcit vremea, am înlocuit balerinii cu niște ghete negre și mi-am pus la gât o eșarfă colorată care să-mi țină de cald. Mai jos aveți și câteva poze…

DSCF3050

DSCF3051

DSCF3052

DSCF3053

DSCF3054

Bluză – no name

Sacou – Stradivarius

Jeans – Bershka

Balerini – H&M

Geantă – Bershka

Inel – H&M

y

Vă pup,

Di

One thought on “Outfit Of The Day: Bright Saturday

Leave a Reply

