Outfit Of The Day: Brown

Am profitat de vremea frumoasă din Brașov (18 grade cu soare față de 2 grade cu ninsoare ca în povești, de acum o saptămână și ceva) și am făcut câteva poze ținutei mele.

Pentru o zi în care m-am întâlnit cu prietenele și am fost la școala, am ales să port o pereche de jeanși  skinny gri închis, un tricou galben foarte comod cu un cardigan bleumarim pe deasupra, ghetele mele preferate cu ținte și o jacheta de piele. Am accesorizat ținuta cu un colier portocaliu, o pereche de cercei mici aurii și o geantă încăpătoare.

DSCF3035

DSCF3030 DSCF3027 DSCF3026 DSCF3037DSCF3036

Get the look:

Tricou – Stradivarius
Cardigan – Bershka
Jeans – Levi’s
Colier – Pull and Bear
Cercei – H&M
Ghete – Bershka
Geantă – no name
Jachetă – Stradivarius
Eșarfă – H&M
Brown
Vă pup,
Di
Leave a Reply

