Outfit Of The Day: A pop of mint

Ce poate fi mai frumos decât să te trezeşti devreme şi să bei o cafea bună cu lapte? Să te trezeşti mai târziu şi să bei o cafea bună cu lapte, desigur! 🙂

Astăzi vreau să vă arăt cu ce m-am îmbrăcat aseară, când am fost la cinema la cel mai bun film pe care l-am văzut în ultima vreme şi anume Gravity.  E genul de film care te ţine cu sufletul la gură de la început până la sfârşit şi te face să te gândeşti la el chiar şi a doua zi. Eu îl recomand din tot sufletul, iar dacă actorii nu vă conving (Sandra Bullock şi George Clooney), poate vă convinge nota mare de pe Imdb.com (8.8 din 10).

Revenind la oile noastre, mai jos sunt câteva poze cu ce am purtat:

DSCF3015

DSCF3021 DSCF3016 DSCF3020 DSCF3018

Cămaşă: Divided by H&M

Pulover: Stradivarius

Jeans: Levi’s

Botine: H&M

Geantă: Accessorize

Cercei: H&M

Vă pup,

Di

2 thoughts on “Outfit Of The Day: A pop of mint

Leave a Reply

