Favoritele lunii septembrie

Favoritele lunii este o postare în care voi prezenta anumite obiecte/produse/momente care mi-au plăcut sau pe care le-am utilizat foarte mult în luna precedentă. Voi încerca să le împart în patru categorii, după cum urmează:

1. FASHION

Articolul de îmbrăcăminte preferat

Untitled

Puloverul acesta de la Stradivarius a fost the best deal a lunii septembrie. În primul rând, a avut un preț foarte bun (59 lei) și în al doilea rând, este un articol foarte versatil. Se poate purta cu o cămașă pe dedesubt, un papion, o pereche de jeanși închiși la culoare și botine cu platformă (pentru o ținută de zi), sau cu o fustă  din piele, un colier statement și o pereche de pantofi cu toc (pentru o ținută de seară).

Pantofii preferați

DSCF3007

În această categorie intră cele mai frumoase ghete din lume ❤ Le-am ochit acum vreun an și jumătate, dacă îmi aduc bine aminte, la Bershka. Dar aveau un preț mult prea mare pentru buzunarul meu: 299 lei. Le-am tot urmărit, le-am tot probat de fiecare dată când am mers în magazin, am tot visat la ele cu ochii deschiși…până când au venit reducerile și le-am găsit la prețul de numai 119 lei. O afacere foarte bună, nu-i așa?

Bijuteria preferată

DSCF3004

Acest colier statement este de la Stradivarius și este una dintre cele mai bune achiziții pe care le-am făcut. L-am purtat la nenumărate ținute, atât de zi (la școală, în oraș cu prietenii) cât și de seară, sau mai elegante (la un banchet, la un botez). Este foarte frumos, mult mai frumos în realitate decât în această poză și chiar se așează foarte bine. Cu un astfel de colier poți transforma o ținută banală într-una foarte interesantă și originală.

Geanta preferată

DSCF3006

O geantă de la Bershka potrivită pentru momentele în care nu vrei să cari dupa tine geamantanul cel de toate zilele, dar ai nevoie totuși să iei cu tine portofelul, cheile, telefonul, agenda și portfardul. Ce m-a determinat să o cumpăr au fost culorile, faptul că este ușor de asortat și că se poate purta în mai multe feluri.

2. LIFESTYLE

Filmul/serialul preferat

devious_maids_ver2

Source

Eu sunt o mare fană a serialelor, iar luna septembrie a fost îngrozitoare pentru mine din acest punct de vedere. Câteva dintre ele sunt în pauza până la iarnă, câteva trebuie sa apară în octombrie, iar eu nu mai aveam la ce să ma uit! M-am uitat prin lista de seriale, nu voiam nici unul cu cincizeci de sezoane, dar nici unul cu două episoade. Și până la urmă l-am ales pe acesta: Devious Maids. Ce să zic, e drăguțel, mi-a umplut cu brio timpul liber, dar a ieșit Serialul preferat din septembrie pentru că a fost singurul serial pe care l-am urmărit 🙂

Melodia preferata

A fost pusă pe repeat toată luna trecută, îmi place la nebunie și îmi dă o super stare de bine!

Obiectul preferat

DSCF3014

Am inclus și această categorie deoarece luna trecută ne-am mutat (eu și prietenul meu) într-un apartament foarte fain, singuri-singurei, și acum ne cumpărăm tot felul de obiecte decorative pentru casă. Printre lucrurile pe care le-am luat este și această ramă foto superbă! Am fost în primăvară la Roma și ne-a plăcut foarte mult, drept urmare când am găsit această ramă nici n-am stat pe gânduri și am cumpărat-o.

3. BEAUTY

Produsul de make-up preferat

DSCF3011

Am ales acest concealer de la Bourjois, cu toate că eu nu mă machiez prea mult de obicei și nu folosesc prea multe produse de make-up, dar pe acesta îl folosesc zilnic, ca și anticearcăn. Sunt foarte mulțumită de el, acoperă foarte bine toate imperfecțiunile și trebuie să folosesc o cantitate destul de mică de produs, așadar nici nu se consumă prea repede.

4. LOVE

Ziua preferată 

800x600

Source

Cu siguranță, cea mai frumoasă zi a lunii a fost cea în care am fost la spectacolul Alegria by Ciruque du Soleil, pe 6 septembrie. A fost, cu adevărat, un spectacol în adevăratul sens al cuvântului, un spectacol complex: acrobații, clovni, muzică, dans, costume, machiaj extrem de bine realizat. Iar faptul că am fost alături de iubitul meu a făcut din acea zi o zi minunată!

Poza preferată

1235001_10200525726723759_1827049346_n

O poză în care văd dragoste și multă fericire 🙂

Vă pup,

Di

2 thoughts on “Favoritele lunii septembrie

Leave a Reply

